Beauty | 10 gifts under 10 (10 ιδέες για δώρα κάτω των 10 ευρώ)



Αν είσαι σαν και εμένα της τελευταίας στιγμής, σου έχω 10 υπέροχες προτάσεις για δωράκια που κοστίζουν κάτω απο 10 ευρώ.

Μπορείτε εύκολα να τα βρείτε, είτε ηλεκτρονικά, είτε σε supermarkets. Να θυμάστε η κίνηση μετράει και η σκέψη...
Πολύ ωραία ιδέα είναι και τα χειροποίητα δωράκια όπως γλυκά ή κατασκευές!

Avon σετ κρέμα χεριών + body butter 7.95€ avoncosmetics.gr

Golder rose velvet matte κραγιόν σε πολλές αποχρώσεις 4.00€ i-beauty.gr

Apivita μάσκα λάμψης προσώπου με ρόδι 7.20€ ofarmakopoiosmou.gr

Avon σετ κρέμες χεριών 7.95€ avoncosmetics.gr

Σετ I love...  9.70€ eyewish.gr

Κορρες gift set for her 6.60€ ofarmakopoiosmou.gr
Κορρες gift set for him 6.60€ ofarmakopoiosmou.gr

Σετ I love...  6.50€ eyewish.gr
Σετ δώρου απο τα Dust+Cream από 2.50 έως 9.50 € 


Σετ πουράκια caprice Παπαδοπούλου, ιδανικό για παιδιά 3,99€ Βερόπουλος

Καλά ψώνια και Καλές Γιορτές!!!

4 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες προτάσεις κοπέλα μου.. Εγώ θέλω σίγουρα τα πουράκια χαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα και εγώ το ίδιο...δεν μπορούσε να λείπει από τη λίστα μου! Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ, ότι υπάρχει σε σετ είναι υπέροχο και ειδικά του Κορρέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή