DIY | Μάρτης βραχιολάκι


Μη μου πείτε ότι δεν σας έβαζε η μαμά ή  η γιαγιά το κλασσικό άσπρο-κόκκινο βραχιολάκι την πρώτη μέρα του Μάρτη!
Και φυσικά ακολουθούσε η φράση " για να μην σε κάψει ο ήλιος".
Πρόκειται για ένα αρχαίο ελληνικό έθιμο που σήμερα έχει πάρει διαστάσεις καλλιτεχνικές καθώς ξεφυτρώνουν παντού μοντέρνα βραχιολάκια στις αποχρώσεις του κλασσικού μάρτη.

Θα σας δείξω λοιπόν πως φτιάχνω τον δικό μου! Είναι πανεύκολο και αν δεν αγοράσατε κάποιο προτείνω να το δοκιμάσετε!

Διαδικασία:

1. Μαζεύουμε τα απαραίτητα υλικά, κυρίως κλωστή άσπρη και κόκκινη. Αν δεν έχετε χοντρή κλωστή κεντήματος, πάρτε απο το μασουράκι με τη λεπτή κλωστή ραψίματος και ενώστε έξι κομμάτια, έτσι έκανα και εγώ!

2.  Αφού δημιουργήσω δύο χοντρές κλωστές τις δένω στην μία άκρη.

3. Κρατώ τις δύο άκρες και αρχίζω να τις στριφογυρίζω, μέχρι να αρχίσει να διπλώνει η κλωστή στη μέση.

4. Δένω αν θέλω κάποιο κρεμαστό πάνω, εγώ κρέμασα ένα μπεζ φουντάκι και ένα χρυσό φλουρί μικρό. Μπορείτε να βάλετε και ματάκι που του πάει πολύ!

5. Δένετε καλά στο χέρι σας ή ζητάτε να σας το δέσουν σφιχτά!










Voila!!! Αυτό είναι το εύκολο μαρτάκι μου!
Περιμένω να μου πείτε τις δικές σας προτάσεις και αν το δοκιμάσετε...τις φωτογραφίες σας!

Καλό Μήνα!!!

7 σχόλια:

  1. Καλημέρα Ζωή!!! Αυτό το έθιμο δε μου το έδειξαν ποτέ η γιαγιά ή η μαμά, αλλά το ξέρω από τα παιδάκια στο σχολείο. Όμορφο το βραχιολάκι που έφτιαξες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο το βραχιολάκι! Έχω να φορέσω από τότε που ήμουν παιδί! Θα χαρώ να δω σχόλιο σου και στο δικό μου blog irenesworld.squarespace.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή