Καλωσορίσατε...

Είμαι η Ζωή, δημιουργός του Zoi Loves...
Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου αγαπώ τη μόδα, την ομορφιά, τη διακόσμηση και τις κατασκευές!!!
Ψάχνω συνεχώς για νέες ιδέες και DIY projects.
Ακόμη λατρεύω τις bargain αγορές, τις μεταποιήσεις και τα ταξίδια...
Mε παίρνει ο ύπνος καθώς σκέφτομαι το επόμενο ποστ!
Ευχαριστώ που περάσατε...


Hey there...
I'm Zoi, author of Zoi Loves...
Since i remember myself I love fashion, beauty, decoration and crafts!!!
I am always on the search for new concepts, unique ideas and DIY projects.
I also love bargain buys, redoing things and traveling...
Fall asleep thinking about the next post!
Thanks for stopping by...



Για οποιαδήποτε ερώτηση επικοινωνήστε μαζί μου
στέλνοντάς μου μήνυμα στο παρακάτω e- mail...

Send me your questions...

zoinian@gmail.com

ή στη σελίδα μου στο facebook: