Beauty | Avon Fall/ Winter Collection 2013 + Mini Review


Άργησα αλλά αποφάσισα επιτέλους να γράψω την γνώμη μου για την φετινή Φθινοπωρινή/ Χειμερινή συλλογή της Avon.
Τα υπέροχα αυτά προϊόντα τα κέρδισα στο διαγωνισμό που διοργάνωσε η Avon σε συνεργασία με τις GBB.
Και όταν κατέφθασαν...



Πρώτη εντύπωση,η υπέρ-κομψή μαύρη συσκευασία τους!!!
Πολύ όμορφες συσκευασίες σε μαύρα κουτάκια που θυμίζουν designer σειρά...


Μάσκαρα Mega Effects
- Ίδια ποσότητα μάσκαρα με τις άλλες, πιο εύκολη στη μεταφορά!
- Πανοραμικός Όγκος
- Μεταμορφώνει τις βλεφαρίδες από άκρη σε άκρη. Τα μάτια δείχνουν μεγαλύτερα. Οι βλεφαρίδες δείχνουν μεγαλύτερες, πιο σκούρες, πυκνότερες και πιο έντονες.

Το νέο ξακουστό μάσκαρα της Avon. Έχει υπέροχη μικρή συσκευασία, πολύ ευέλικτο βουρτσάκι και όντως κάνει εντυπωσιακές τις βλεφαρίδες!
Μουτζουρωνόμουν συνέχεια στην αρχή μέχρι που βρήκα τη σωστή κλίση στο βουρτσάκι.


Μολύβι Ultra Colour-reddy for me
Μεγάλο μολύβι-κραγιόν για τα χείλη με κρεμώδες, λαμπερό κόκκινο χρώμα που μένει για ώρες!
Πολύ ενυδατικό, περιέχει βιταμίνη Ε και βούτυρο καριτέ. Έχει λίγο glitter, αλλά με τόσο καλή διάρκεια και εφαρμογή το ξεπερνώ.
Το αγαπημένο μου από αυτή τη σειρά, θα το ήθελα και σε άλλα χρώματα!!!

Μολύβι Χειλιών Glimmerstick-true red
Είναι ένα μηχανικό μολύβι χειλιών
Δίνει σχήμα στα χειλιών σας και “συγκρατεί” το κραγιόν στη θέση του. Είναι πολύ σταθερό σε κόκκινο ματ χρώμα, που κρατάει ώρες και φοριέται και σαν κραγιόν.
Επίσης πολυφορεμένο!



Τετραπλή Σκιά Ματιών True Colour-Berry Love
Εξαιρετική συσκευασία, με κομψό σχήμα εξωτερικά και εσωτερικά!
Υπέροχα χειμωνιάτικα χρώματα. Μέτρια όμως απόδοση, ειδικά οι σκιές 1 και 2 πάνω.
Καλύτερη απόδοση η σκιά 3, είναι shimmer σε απόχρωση μπεζ-λαδί
 και τέλος η υπέροχη σκιά 4, έχει ματ μελιτζανί (θα το έλεγα) χρώμα και την αγαπώ!
Τη χρησιμοποιώ κυρίως για light smokey look στα μάτια και είναι πολύ χρήσιμη σαν παλέτα .


Πούδρα Κόμπακτ Ideal Flawless
Υπόσχεται αψεγάδιαστο και ελαφρύ αποτέλεσμα που τελειοποιεί το μακιγιάζ.
• πολύ ελαφριά σύνθεση
• βοηθάει το makeup να διαρκέσει περισσότερο
• φυσική κάλυψη
Έχει όντως πολύ ελαφριά σύνθεση και κάλυψη, τόσο που δεν είσαι σίγουρη αν έβαλες...Σε εμένα παρά το λιπαρό μου δέρμα δημιουργεί ξηρότητα σε κάποια σημεία.


Avon Nailwear pro+-Green Goddess
 Μεταλλικό βερνίκι νυχιών! Εδώ το έχω περάσει μία στρώση για να το δείτε, γενικά βγαίνει πιο έντονο και το χρώμα το λες χρυσομυγί!
 Στεγνώνει πολύ γρήγορα, διαρκεί αρκετά αλλά δεν μ'αρέσουν ιδιαίτερα τα μεταλλικά βερνίκια και έτσι δεν το έχω χρησιμοποιήσει όσο θα ήθελα!


Κραγιόν-fuscia fever
Υπέροχο φούξια χρώμα, πολύ πολύ ενυδατικό και σταθερό αλλά too shimmery για εμένα...
έχει όλο glitters. Συμπαθώ περισσότερο τα ματ κραγιόν.


Διπλή Σκιά Ματιών True Colour-Ocean Wave
Διπλή σκιά ματιών σε αποχρώσεις του γαλάζιου και του μπλε.
Μέτρια απόδοση και πολύ δύσκολα χρώματα, την έχω χρησιμοποιήσει ελάχιστα.

Αυτό ήταν ένα Mini review για τα νέα προϊόντα της Avon!
Πείτε μου αν έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά...Περιμένω την γνώμη σας!
Kisses Girls!!!


11 σχόλια:

  1. χιχιχιιχ επιτέλους!!κι εγώ βέβαια άργησα να το κάνω!!
    Εμένα η μάσκαρα δεν μου άρεσε!!
    Στα άλλα συμφωνούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. H μάσκαρα εμένα δε με ενθουσίασε αλλά δε με απογοήτευσε κιόλας. Απ΄όλα τα υπόλοιπα με ψήνεις να δοκιμάζω το μολυβοκραγιόν. :) Μας έλειψαν τα posts σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. great palette, looks really nice :) andy

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/2013/11/500-holiday-shopping-spree-with.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κορίτσιαααα και εμένα μου λείψατε!!!Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!!!!
    Φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι όμορφα που φαίνονται.. :)
    Ειδικά την μάσκαρα θέλω να την δοκιμάσω κάποια στιγμή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ah para poli omorfa ola! Tixeroula! Kai poli kalo to review sou!
    S'euxaristw poli gia to sxolio sou! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με γεια!
    Έχω πολλά πράγματα από Avon. Πιστεύω ότι τα μανό τους είναι από τα καλύτερα.
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια μου για τα σχόλιά σας!!!Εγώ είχα κάποια avon και παλιότερα αλλά η αλήθεια είναι ότι πρώτη φορά ενθουσιάστηκα με κάτι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οοο, ωραια πραγματα!!! Μαρεσουν τα χρωματα απ τισ σκιεσ!!


    http://the-haute-strawberry.blogspot.gr/2013/12/firmoo-giveaway.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή