Mary Katrantzou

   Αγαπώ την Mary Katrantzou, όχι μόνο γιατί είναι ελληνίδα αλλά γιατί είναι και μία επιτυχημένη σχεδιάστρια μόδας που φτιάχνει προτότυπα και καλόγουστα ρούχα. Πρόσφατα βραβεύτηκε στα British Fashion Awards. Διαβάστε εδώ την συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό Grazia.

 


Συγχαρητήρια! Πώς νιώθεις για τη βράβευση;
Ποτέ δεν ήμουν από αυτούς που κέρδιζαν οτιδήποτε και επίσης ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα ήμουν από αυτούς που κερδίζουν βραβεία αλλά, απ’ όταν ήρθα στο Λονδίνο, όλα πάνε καλύτερα. Πέρυσι κέρδισα το Βραβείο Ελβετικής Υφαντουργίας, αλλά πιστεύω ότι αυτό είναι το πιο σημαντικό. Είναι τέλειο να κερδίζεις ένα βραβείο για το οποίο σε επέλεξαν οι άνθρωποι της βιομηχανίας στην οποία ανήκεις, και το Βρετανικό Συμβούλιο Σχεδιαστών. Είναι μεγάλη τιμή και νιώθω πολύ ευχαριστημένη.

Την επόμενη χρονιά, θα κυκλοφορήσει η συλλογή που είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας σου με τα Topshop. Έχεις τελειώσει τον σχεδιασμό της;
Έχουμε σχεδόν τελειώσει αλλά, αυτή τη στιγμή, δοκιμάζουμε και αλλάζουμε κάποιες από τις σιλουέτες, γιατί θέλουμε να είναι όλα τέλεια.

Σύντομα, λοιπόν, θα περπατάμε στους δρόμους και θα βλέπουμε ανθρώπους ντυμένους με δημιουργίες Mary Katrantzou!
Το ελπίζω! Κάποια από τα φορέματα είναι αρκετά εκκεντρικά. Κάναμε μία εκδοχή της στρογγυλής, σταθερής φούστας, για τα πιο τολμηρά κορίτσια, που τους αρέσουν το layering και οι συνδυασμοί των prints, ενώ για τις λιγότερο τολμηρές κάναμε πουλόβερ και t- shirts. Υπάρχει μεγάλη γκάμα. Γύρω στα δέκα διαφορετικά κομμάτια. Και είναι, σίγουρα, η πιο ενδιαφέρουσα σειρά που έχουμε κάνει για το Topshop.

Αυτή τη στιγμή, η επιχείρησή σου επεκτείνεται ραγδαία, σε όλο τον κόσμο! Βγάζεις πολλά χρήματα; Έχεις αγοράσει κάποιο μεγάλο δώρο στον εαυτό σου;
Μπορεί να επεκτείνεται, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι κρατάς ο ίδιος όλα αυτά τα χρήματα! Δεν έχω αγοράσει κάποιο δώρο, αλλά σταμάτησα να κοιμάμαι στο πάτωμα! Αυτό είναι το δώρο μου στον εαυτό μου! (Αντί να δουλεύει τόσες ώρες, που να κοιμάται στο ατελιέ της). Πλέον πηγαίνω σπίτι μου! Δηλαδή έτσι νομίζω, αφού –μέχρι στιγμής- δεν έχω καταφέρει να επιστρέφω σπίτι μου κατά τη διάρκεια του Fashion Week. Ίσως αυτή η φορά να είναι η πρώτη! Οι πωλήσεις πάνε πολύ καλά και αυτό είναι ευχάριστο, αλλά δεν σημαίνει ότι έχεις μεγαλύτερα κέρδη γιατί διαρκώς επεκτείνεις την επιχείρηση, επιστρατεύεις περισσότερους ανθρώπους, και επενδύεις σε αυτήν. Είμαστε σε πολύ καλό σημείο, και πραγματικά χαίρομαι γι’ αυτό, γιατί σημαίνει ότι μπορούμε να συνεργαζόμαστε με ανθρώπους που έχουν πείρα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι έχω η ίδια τεράστια κέρδη. Προς το παρόν τουλάχιστον!

 Συλλογές της Mary Katrantzou:

 F/W 2011

 S/S 2011

   S/S 2011



 Mary Katrantzou for Topshop
Mary Katrantzou for Topshop

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου